nedeľa 1. februára 2015

DIY darček pre kamarátku - sladkých 18


"Hurá, už mám osemnásť!" vykríkla si od radosti, podarilo sa ti prekročiť hranicu dospelosti.Na duši príjemný pocit, keď je človek plnoletý....jedna z viet, ktoré si K. nedávno mohla s chuťou zaspievať a dokonca to aj nebola  bola pravda ( konečne). Pre ňu vstup do klubu dospelých a pre mňa nekonečná dilema - čo s darčekom? Každé narodeniny blízkej osoby sú špeciálne a výnimočné, o to viac ak ide o tak krásny vek a k tomu tak skvelej osôbky mne srdcu neskutočne blízkej, ale veď to už viete. A tak som začala rozmýšľať nad niečim, čo nie je úplne bežné, nech to má svoje čaro. Niečo v štýle DIY mi napadlo hneď, problémom ostávalo už len to, čo vymyslím. Ale tento súboj som vyhrala, darček vymyslela, po pár prebdených nociach bol aj hotový a teraz sa s ním podelím s Vami :-)



Darčeky ktoré sú vyrobené vlastnoručne potešia viac ako niečo, čo kúpite v obchode. Áno vieme, že skvelá kabelka, lodičky, oblečenie ulahodí ženskej duši aj očkám, ale nemá to v sebe to vnútorné čaro, čo vyžaruje z DIY vecičiek. Nápad ktorý som dostala ja môžte použiť na narodeniny, meniny, Vianoce...len s menšími úpravami.



V čom spočíval celý darček?

- 18 vecí, ktoré nás niečim spájajú, ktoré máme spoločné a pod. zložené z ďalších 18 častí ( znie to dosť komplikovane čo?) ale klídek, všetko vysvetlím :)















Do darčekovej tašky som jej dala 18 vecí ( kvôli veku) a takmer každá z nich bola vyrobená mnou, až na pár detailov ktoré som musela kúpiť. Každá z nich bola zabalená v obálke, vrecúšku a pod. a mala na sebe štítok s číslom 1-18. Spolu s darčekom dostala obálku na ktorej bolo napísané " Open when you get this present" - takže keď dostala darček, prvé čo musela spraviť bolo otvoriť obálku a čítať. Na začiatku pár sladkých slov, vyznanie lásky, blahoželanie a potom priložený postup čo má s vecami robiť. Bolo to písané v 18 bodoch podľa očíslovania darčekov. A čo tvorilo darček?









1. CD s našimi najlepšími 18 pesničkami

2. Vrecúško s 18 balónmi doplnené vetami, že je najvyšší čas plánovať extrémne neslušnú   slušnú párty, keďže je už dospelá, a balóny jej na začiatok výzdoby slušne postačia
3. Krabička na čaj na ktorej bolo napísaných 18 citátov o priateľstve, a v nej 18 vrecúšok čaju - na každom z nich bolo napísané, kedy a prečo ho má piť (keď jej bude smutno, keď jej budem chýbať, keď ju niekto nahnevá a pod.)
4. Obálka s našou fotkou, na ktorej bolo 18 srdiečok..a keď ju otvorila WISH LIST s 18 zážitkami, na ktoré s ňou v tomto roku pôjdem ako s 18-ročnou. Aby to nebola taká nuda, písmenka slov som vystrihovala z časopisov a potom som to postupne lepila.
5. Naša fotka a na druhej strane klasická šibenica - 18 písmen tvorilo vetu, ktorú mala poskladať a zistiť, čo som jej chcem povedať. Bolo to trošku ťažšie, a tak som jej pomohla prvým a posledným písmenom. A BTW doteraz to nerozlúštila!! :D
6. 18 sviečok a priložený návod čo s nimi - nie neboli na tortu. Každú  z nich si mala zapáliť a niečo si pri tom priať. A keďže to boli sú čarovné sviečky od M. želania sa skôr či neskôr splnia.
7. Vrecúško s 18timi servítkami a na každej jednej dôvod prečo neplakať.
8. Zviazané gumičky pre pocit viny..Ak spraví niečo zlé, má si ju dať na ruku a potiahnuť. Pocíti silu mojej facky.
9. Vrecúško s 18timi vecami, ktoré nás spájajú.
10. Sladkých 18 malých srdiečok pečených z lásky - keďže by ma pre čokoládu, tortu, koláče a všetko vysoko kalorické zabila, tak som jej upiekla aspoň "mini" :-)
11. Srdce poskladané z malých srdiečok, na ktoré sú napísané TOP zážitky, ktoré sme spolu podnikli.
12. 18 nevšedných sviatkov aneb. stále je dôvod na oslavu.
13. Máme spoločného kamaráta, ktorý súhlasil s tým, aby som K. dala 18 možností ako mu dať facku - toto je napríklad časť darčeka, ktorú pochopíme len MY dve a ľudia, ktorí nás poznajú až príliš dobre, ale v celom darčeku ide len o to, aby ste vymysleli niečo, čo vás spája.
14. List z 18 dôvodov prečo je najlepšia kamarátka lepšia ako frajer.
15. TAKE A SMILE. IT´S FREE! A rovno 18! :) 
16. V malej obálke 18 ešte menších hviezdičiek a sú určené na špeciálne prianie.
17. Dobré K. vlastnosti poskladané do štvorlístkov + dve vlastnosti, ktoré sú najpodstatnejšie.
18. V istej dobe bola "éra" obrázkových papierikov. Ja som našla nejaké ešte doma a jeden blok z nich bol s motívom Harryho Pottera. A keďže ja viem ako veľmi ho ona miluje, na každý jeden z 18tich papierikov som jej napísala motivačný citát, lebo všetko zlé sa na dobré raz obráti. 



    







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára